Thursday, May 2, 2013

+;![內有原創].我迷失在.* 這場﹍×°愛情遊戲°°°×.﹏\ (Ch26-Ch32)

繼續「做戲做全套,on9無極限」
這幾章解釋咗雪雪點解會黑化,同埋佢背後做咗幾多陰質嘢 [sosad]





Ch. 26

最後我地叫左2架的士去個7778......
++月坐第1
++夜坐第2
一路上欣望住出面諗野乜刀冇講...

(作 – 甘等我帶你地換雪雪個角度回下帶啦)
(- 下 你系米又想偷懶!? =.=)

-----------------------------------我屋企-----------------------------------
個日我d fd同希d fd 挽完泥左我屋企食飯
食完啦………………………
all – 好啦 我地返屋企啦…
雪 – 月,你e+得閒嗎?
月 – 得
雪 – 好啦 我地返屋企啦
靈 – 哦..bibi

-------------------------------------海皮-------------------------------------
雪 - (i住月)你睇e度氣氛幾好 ^_^
月 - -,-'' (唔自在)
雪 - *-_-* ............中意你
月 - -.- 多謝你......但係對唔住......(望住雪) 我仲未想拍拖
雪 - =.=
月 - 你係好女仔泥, 問題係我度
雪 - T^T (跑走左)
月 - [點解我會拒絕佢] -.- (好後悔)

Ch. 27

2...
[叮叮叮]←雪電話
雪 – e有條sms
內容:
對不起
雪 – :-( (起身) e 原來甘晏啦,打比靈先
結果......
希 – 喂 …你係? (cool)
雪 – 嘩 你乜水 ? 小偷?
希 – 偷你老母-,-
雪 – 咁你係乜水- -?
希 – 希 (cool)
雪 – 呠-3- 俾小靈聽電話啦…
希 – 佢訓緊- -
雪 – 就遲到啦…你叫佢起身啦…
希 – 哦… (cool)
雪 – bi 我地返學先啦 (cut)
雪 – [琪琪 傻欣 刀有拖拍]=_= →[連靈刀有著洛... 點解我就...] >^<
雪碌下碌下個電話, 見到個名, 打左
迎 – 雪雪 ^^ 你好似好耐冇甘搵過我bo
雪 – 嗯......, 我有野搵你幫手

Ch. 28

雪 – 我知你刀lum希希既 今日返學幫我痴住佢
迎 – 點解既?
雪 – 我要比d顏色佢地睇......吾講啦,天日lunch我既
迎 – ok
雪 – bibi
-------------------------------------學校-------------------------------------
於是迎就照雪講甘做......
迎 – 姣婆靈 死開d啦你 唔好痴住我地既希希丫
靈 – 你講緊你丫? 你既希希 嘔lo 唔該- -
迎 – 你冇撚野丫? 我好明顯係希既女朋友啦
靈 – 希 e條柒爆幾時做左你女朋友-,-?
希 – 我不嬲刀冇女朋友 (cool)
迎 – 耶…..希希你好衰嫁 ()
希 – 死開d啦你 ()
之後d姣婆淆晒……
靈 – 你做咩無啦啦咁惡…..-[ ]- (o)
希 – 煩 (cool)
靈 – 拿拿拿….你又咁cool- -
希 – 我coolcool 關你事? (惡惡地)
靈 – 做咩無啦啦咁惡wo 我關心你之ma (跑走左)()
課室…..
希 – 喂喂 靈
靈 – (令轉面)
- =,=
雪以為得米,點知到放學......
希 – um….靈 甘日件事好對唔住丫><’’ 我唔應該咁惡…
– 我一早就冇嬲你啦…傻瓜
希 – 咁你lunch果時你又唔去??
– 我沉日好夜訓 所以咪唔去食lunch 留係課室訓覺lo- -
希 – 哦…
– 好啦 我走啦…bibi
嵐 – (行埋泥問) 喂 你去唔去D”?
夜 – 希佢地呢?
嵐 – 唔見晒人lo 仲話係兄弟=.=
夜 – 咁好啦
班房轉角......
– 甘刀咕得返......係你迫我架=.=
(打電話) 迎牙...... 今晚去xxx D, 夜夜會係個度......比個機會你痴下佢啦 不過你要係見到我地入泥個時咀埋去
(打電話) 琳牙...... 今晚去xxx D, ah會係個度......比個機會你痴下佢啦 不過你要係見到我地入泥個時攬埋去
-------------------------------------靈屋企-------------------------------------
欣 – 好多3 -,-
– 換啦
換完之後……
琪 – 行lu
雪 – 不如去xxx D (作-就係之前聽到夜+嵐會去個間D)
g[]g[]g[]
-----------------------------------xxx酒吧-----------------------------------
e….果個好似係..夜同嵐..
- e …wo 樂佢仲同人咀緊….
我地行左過去….
琪 – 樂永夜你係到做緊咩?! ()
夜 – 老婆….你唔好誤會 岩岩係佢無啦啦咀埋黎…
迎 – 咩丫….係你咀我嫁… ()
琪 – 信你?你叫我點信你? 我對你好失望…
欣個邊……..
欣 – 王亞嵐你......?
嵐 – 唔好誤會丫 (俾條女攬住)
欣 – 我唔聽丫 我唔聽丫嗚嗚 (跑左出去)
靈 – 欣!! (望一望嵐&走左)
雪 – 唉… ( 走左)
琪 – 嗚嗚… (走左)
雪 – [你地刀有今日lu]=_= (返轉頭比左d錢酒保) 佢地eround我既

-------------------------------------3-------------------------------------
課室……既後樓梯…
靈 – 喂…夜.!! 你同琪點嫁…
夜 – 咩點? 佢又唔出聲 (cool)
靈 – 姐係其實你根本就唔中意佢 你一直係到挽緊佢啦…
夜 – 你中意點講就點講 (cool)
雪 – 哈! 我甘次仲唔挽死你 (好好好細聲)

靈屋企……
靈 – e…點解唔見琪既…..~!!! (見到d)
雪 – 咩事丫? (作-佢點刀估唔到琪會因為甘戒手)
欣 – 呀 ,琪兒你點解要咁丫 我刀冇咁做點解你要咁做丫…
靈 – call999丫 … (打電話) 喂喂…
5 – e到係999報案中惢…有咩可以幫到你?
靈 – e到係xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
-------------------------------------醫院-------------------------------------
靈 – 琪兒你快d醒啦…嗚嗚…嗚嗚…
&雪 – 係lo…嗚嗚…嗚嗚…
雪 – [會唔會玩大左牙? 唔通我真係想見到咁先安樂?] (好矛盾)
到左第2......
&夜就係到sWeeT sWeeT …..
靈一見到希就掉低晒d fd 痴埋去
雪 – > <” [豈有此理 重色輕友 一d刀冇玩大到]()

Ch. 29

---------------------------------靈屋企---------------------------------------
欣 – (達左洛張so化到)T_T雪雪...嵐個便你典睇??
雪 – 下?? [問我?_?] 55... () [機會泥啦] 我覺得就甘...... 你先問下你自己 你典睇?
欣 – (令頭) -^- 我吾知......真系吾知......
雪 – 你真系覺得佢出左軌?
系我地親眼見到佢攬住個乜乜琳嫁,仲有第個解色咩?我刀想 =.=
雖然比我地捉姦在床,但係佢刀冇做過d乜丫
仲未?邊個敢担保如果我地吾係度,佢地會吾會有下一步姐?
[你咁諗就好]=_=(扮驚)我吾系甘意思嫁!
話吾埋飲多2杯就會上ah嵐屋企......然後......
吾好亂諗野啦,亞嵐吾似系甘既人泥
>.> 點會吾似?你睇下佢,d花痴多到可以坐滿佢屋企啦
-.- [其實好開心] 甘我刀吾知典同佢講說話lo (挽緊個電視 遙控)
=.=
2......
靈 – ^___^去街街(周韋找3)搵件令3......
雪 – (嘈醒左) Z_Z 小靈......咁早去邊丫??
靈 – 哇~@ @ 你甘早醒既??
雪 – 你真係以為你係識輕功定係鬼,行路冇聲嫁??
靈 – -.- s[]r牙,陪希希去街街 ma ^___^
雪 – [典解去街街個個唔係我!?] 重色輕友甘話lo bo
靈 – 緊系 ^^
雪 – (扮笑) 走啦!
靈 – 呵呵...... 你今日食自己啦 :D (出門口)
(打電話)
雪姐,點牙
有下一步 ^,^
今次系紫靈&希希?
=.= 你好似好興奮bor
緊系啦,個隻紫靈好討厭嫁,又串又吾理人感受......
吾理人感受......[吾理人感受......] -.- 佢地今日去MK, 你去個頭 d m記搵佢地
=.= 又系m記,佢地班二世袓做乜成日刀去埋d 19 m記嫁......
(笑左)^_^ 我點知姐

Ch. 30

個日下晝,亞嵐搵到上門......
嵐 – 你果然系e^_^
欣 – =.= (彭門)
嵐 – 唔好住... (門夾洛手到) 哇~~!!>_<!!
欣 – O.O 對吾住牙 -.-
嵐 – 欣,上次件事係誤會
欣 – =.= 咁你點解見到我先推開佢丫?(cool)
嵐 – ......
欣 – 哼!(大大力彭門)
雪 – ^_^ [我甘次仲唔挽死你]
嵐 – O.O (啪啪啪) 開返門啦!...誤會泥嫁......
欣 – (背住門sir左洛地) T_T 點解會甘嫁 T^T
嵐 – (啪啪啪) 開返門先啦!...誤會泥嫁......
欣 – 嗚嗚...... T^T 嗚嗚......
格左一陣...
嵐 – 唉 -.- (走左)
欣 – 嗚嗚...... T^T 嗚嗚......
- [e+系佢好姐妹] (洛左) ... (申手攬住欣) 吾好甘啦欣,我同你返上去抖下啦
欣 – 嗚嗚...... T^T 嗚嗚......
- 咁刀吾系辦法嫁啦傻欣,我同你返上去抖下啦
欣 – T^T 55...... T^T
- 泥啦乖啦 (陪左欣上房)
返泥開門入屋......
– 有冇人牙? ^o^
雪 – o.o (山左房門洛樓)
– 我同希開始左啦^_^
雪 – o.o! 小靈......d野吾知講吾講好......
靈 – 乜野咁大件事?
雪 – -.- 我上次一個人行街見到希&琳好似糖痴豆甘......
靈 – @.@ 你講笑乍ma??
雪 – s[]rry, 我只系覺得你有權知......我吾應該再暪你, 尤其系你同佢開始左
靈 – >_<”

琪出院個日......
-------------------------------------琪病房-------------------------------------
(敲門)各各...
琪 – 入泥
希&月都系到
-.-
希 – 靈!^_^(揮手)
月 – Hi
- =.=v///
希 – [靈好似好cool 咁既?唔通又邊度得罪左佢?_?]
=_= [系你地自己lo泥嫁]
我 – (接左個電話) 傻欣,??
欣 – (電話, 仲未京完)求先差館打比我....話亞嵐佢......
我 – (x10000000嚇親) @_@!! (嗌左出泥) 咩話?!亞嵐佢......
雪 – O_o → =_=
雪 – [點解佢死我會冇感覺?]
雪 – [吾通自從琪個次我已經預左?]
雪 – [但系佢真系我累死既]
雪 – [係佢自己要死,吾關我事]
雪 – >_< [我系米真系甘冷血?]

Ch. 31

過左幾日,我地刀丟淡左亞嵐件事......
落堂......
靈 – 放學去邊牙
All – m記啦~
靈 – g[]g[]g[]!
--------------------------------------m--------------------------------------
琪 – 老公牙我個包包呢?
夜 – 拿
琪 – (拎起條薯條食)好味好味^_^
夜 – (surprise)你吾洗check下裡面d野咩
琪 –點解要牙
夜 –-.- 只系冇諗過你會甘信我姐
琪 –=.=! [哎呀番我舊帳][不過...]-.-個次係我衰,我知錯lo,放過我好吾好
夜 –刀怪你吾去了解事實就妄下定論,e+終於相信我是無辜啦(得戚)
希 – O_O
&欣 – =.=
希 – =.= 得些好意需回手,吾系遲下連老本刀蝕埋
希望勻晒all......
雪 –@_@ [吾通佢講緊我?]
希 – (望住靈)
靈 –=.=”
希 –吾系你諗個個意思(耍手)
我 –你冇甘諗過 點知我會點諗 =.=”
希 –?.? (望住月)
月 – -\=.=/-
雪 – -.- (再冇出過聲)
--------------------------------------街道--------------------------------------
雪 – (打電話) 喂 小靈
靈 – 雪雪 乜事?
雪 – 你同希個日行完街之後 佢有冇搵你牙?
靈 – 有牙 佢仲好似有野想問 不過冇比佢問
靈 – 我問佢同姣婆琳既關係 佢淨系識否認......哼!當我好恰咩=.=
雪 – [, 佢開始懷疑] lo 我地既靈小姐刀敢恰 佢未屎過牙...... @&#&^@*&*&!^#@*$!~......系甘先啦bi (cut)
雪 – (打電話) 喂 琪兒
琪 – 雪雪 ^^ 點牙?
雪 – 希有冇搵你牙?
琪 – 有
雪 – 有冇覺得佢古古怪怪甘牙?
琪 – 有
雪 – 佢系米問埋d奇奇怪怪野甘牙?
琪 – 有......他問d好似刀系我地個日去D d
雪 – =o= () 例如呢?
琪 – 我刀吾系好記得lo......他好似問過有邊個知道我地去D
琪 – 系牙 佢仲叫埋老公 好似又問左d野 但系問乜我就吾知lu
雪 – @_@
琪 – 你地做乜成日問埋晒d奇奇怪怪野既??
雪 – O.O 甘岩姐......有野做吾講啦bi (cut)
雪 – [如果比佢地識穿 佢地會吾理我嫁]~^~
雪 – 施逸希! 唔係你我洗搞成e+甘?!><” 如果你吾系度你話 幾好呢 -.-

Ch. 32

N日後......
--------------------------------------學校--------------------------------------
[等欣賞你被某君 一刀插入你心 加點眼淚陪襯]←雪電話
雪 – 喂
迎 – 雪姐 有班惡耶系校門口游游逛 古古惑惑甘
雪 – 系牙......我遲d再搵你啦(cut)
雪 – [要出去睇下班友] (摸下裙袋, ) 哎牙......我吾見左銀包
靈 – 你個失魂妹 =.= e+小息我同你出去搵啦
出到校門口......
雪 – e d 乜人泥?點解會系我地學校嫁?
靈 – 我米同你講過希比人打到暈左既?E個就系佢地大佬
雪 – [哦 真係佢地]
"搵返"銀包後, 雪自己一個去左厠所......
--------------------------------------廁所--------------------------------------
迎 – 雪姐 ^_^
雪 – 認到啦, 真系之前打過希班人
迎 – 甘雪姐有冇d乜計畫?
雪 – (諗緊野) 估計佢地刀仲系想搞希, 你搵佢地傾下計, 如果我冇估錯既話, 就問佢地有冇興趣同我地合作
雪 – 我地可以就晒佢, 條件系吾可以提我地有份
雪 – 牙. 陣間用手機錄埋d對話, 明白未?
迎 – 系既... ?_? 點解要錄低既?
雪 – 你當佢地善男信女牙?緊系要係佢地身上搵d痛腳渣手,吾系佢地反咬我地咪含得?
迎 – o_o 系既雪姐 ^_^ (走左)
過左一陣......
[支支支]←雪電話
雪 – 有條sms wo
內容:
綁架:希
雪 – (打洛sms) 叫佢地五點半去學校附近m記隔離既小巷等佢。(55...) 你同琳其中一個同我吊住佢尾,最好搞清楚佢地個豆系邊。睇完同我洗左呢條字 (send)
放左學......
雪 – (放左張紙洛希張台) 小靈 琪兒 傻欣 行 lu ^_^ 我想去上次間食雪糕
- 贊成^^/
欣 – 今次我吾請嫁=,=
All女 – 哈哈哈
一路上......
雪 – 哎呀我電話冇電t!m 靈牙可吾可以借個電話比我牙?
靈 – 乜你個電話甘冇鬼用嫁 <_< (比左個電話雪)
雪 – [甘希就冇得check]
-------------------------------------靈屋企-------------------------------------
靈去左煮飯仔......
欣 – 琪兒牙 你老公仔同你咩咩咩未姐^_^
琪 – 哎牙你好衰嫁*=.=*
欣 – 哈哈哈...
雪 – (望住個鐘等緊d)
琪 – 雪雪 =.=? 成日望住個鐘做乜......
[震震震]←雪電話
雪 – s[]rry(行左去另一邊接) 點牙?
琳 – 得左, 佢比班人捉左, 我同迎坐的士追緊佢地, 但系追到大窩口個頭甩左 不過應該刀系e頭附近
雪 – ^_^ 甘刀好嫁啦 陣間send段錄音泥我到 比我聽下有冇痛腳比我捉
琳 – ok (cut)
[丁丁...]←雪電話
雪 – 有段錄音wo
雪播左段錄音....
迎 – 如果你地目標系施逸希的話,我們樂意幫忙
7 – ()......我地可以綁佢返倉......oh @_@
大佬 – 咳!......你係邊個?
雪 – -_- (禁停左段錄音) 大窩口既倉...... (跑左去張書台開電腦) 大窩口既倉......
雪 – 得1...... 大窩口既7778迷你......e? 米電視成日見個鬼佬老細拍埋d on9 廣告個間倉? 收得啊希系到......估吾到佢原來同班黑社會有路
雪 – 試下先......此倉已滿......哈 真系 =_= 佢地實系用個倉收埋d吾見得光既貨

No comments:

Post a Comment